Love Of The King

Amor De Rey
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 the name is zane pheonix

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: the name is zane pheonix   Mon Jun 07, 2010 1:15 pm

born 1991 , not much about me. i dont care who you are, i dont want to know you either. hate is such a strong word. since am too much of a goody person . this is my introduction. i need to intro still . if you dont like me because am better at what i do, i got to words that best describe you " dickless and incompetent ". thats all down road from here pce
lol! Twisted Evil king affraid
Back to top Go down
(~Lunatic~)
LEADER
LEADER
avatar

Posts : 1254
Join date : 2010-03-28
Age : 27
Location : Brooklyn,New York

Character sheet
Loyalty :
250/250  (250/250)
Fighting Skillz:
250/250  (250/250)

PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Mon Jun 07, 2010 1:40 pm

Lmao if u don't care or want to kno us then y join a clan
u sound like u just want to be alone

_______________________________________________________________________




^R.I.P Bro you will be missed^


Back to top Go down
http://loveoftheking.forumakers.com
~NG~KillaSeason
Head Recruiter
Head Recruiter
avatar

Posts : 944
Join date : 2010-05-10
Age : 25
Location : Detroit

Character sheet
Loyalty :
185/200  (185/200)
Fighting Skillz:
188/200  (188/200)

PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Mon Jun 07, 2010 2:17 pm

lmao well fuck yo bitch ass too nigga.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Tue Jun 08, 2010 12:20 am

like i said haters
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Tue Jun 08, 2010 12:21 am

not necessary meaning you lunatic or killaseason. am referring to ppl who maybe against me joining this clan
Back to top Go down
(~Lunatic~)
LEADER
LEADER
avatar

Posts : 1254
Join date : 2010-03-28
Age : 27
Location : Brooklyn,New York

Character sheet
Loyalty :
250/250  (250/250)
Fighting Skillz:
250/250  (250/250)

PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Tue Jun 08, 2010 1:49 am

iight cool but btw ain't no one here gonna be against u joinin cause every
one here is cool ppl XD

_______________________________________________________________________




^R.I.P Bro you will be missed^


Back to top Go down
http://loveoftheking.forumakers.com
Newborn
Elite VETERANS
Elite VETERANS
avatar

Posts : 557
Join date : 2010-04-03
Age : 23
Location : Boston,Ma

Character sheet
Loyalty :
225/225  (225/225)
Fighting Skillz:
225/225  (225/225)

PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Tue Jun 08, 2010 6:21 pm

Welcome Man
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Tue Jun 08, 2010 9:31 pm

Lol dnt worry bro we arnt against u
Back to top Go down
~LOK~HK2401
Super Moderator
Super Moderator
avatar

Posts : 461
Join date : 2010-05-14
Age : 27
Location : London

Character sheet
Loyalty :
185/200  (185/200)
Fighting Skillz:
186/200  (186/200)

PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Fri Jun 11, 2010 6:10 pm

WE love you begin here (no Homo)

_______________________________________________________________________


Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Sat Jun 12, 2010 11:37 pm

lol definetily no homo
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: the name is zane pheonix   Sun Jun 13, 2010 5:02 am

lol@ no homo...welcum zaney boy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: the name is zane pheonix   

Back to top Go down
 
the name is zane pheonix
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Wanted wavesport diesel 65
» Help! RZR won't move!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Love Of The King :: Old Stuff :: Old Intro-
Jump to: